Wednesday, February 08, 2006

As time goes by...

I also forget to update my blog... -_-;;
Just want to let those who still read my blog know that yes I am still ALIVE.
Doing the things that I always do...schooling, eating, breathing etc.

I am moving into a new place in downtown San Francisco so it's going to be pretty exciting..hopefully.

I went to see Brokeback Mountain.
The movie is NOT for everyone.
The theme is universal: a forbidden love. Yet I don't think everyone can understand or appreciate this film.
But hey...I love it!

Comments:
不知道妳哪時看得到,不過我想這裡妳還是會來吧!
我還沒畢業,台灣的畢業照是先拍的那種
所以是上學期拍的
我是今年六月畢業的,順利的話啦
我跟珮琪、禧寧討論要去找妳
不過我想珮琪比較難吧!禧寧今年要搬上去台北了,我也不清楚她的情況,我想妳應該知道慧齡在綠島教書吧?!
我想,我會努力存錢去找妳的,我是打算今年暑假去啦!再晚我就沒時間玩了!等我喔!!

對了,謝謝妳喜歡我的裙子,我也很愛它!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?