Sunday, June 05, 2005

In my silly-mode.



XDDDDD

I am Ryuichi!
Kumaguro!LOL

In the anime, he is in his chibi form 95% of the time..
Gosh..simply too cute to resist..
Umm..I wonder where I can find its manga to read..


You're cute and cuddly most of the time, but when you feel the music, you turn dark and sexy.
Sakuma Ryuichi-You're cute and cuddly most of the
time, but when you feel the music, you turn
dark and sexy.



Which Anime Bishie Are You?
brought to you by Quizilla

Comments:
這是萬有引力的佐久間龍一?
 
他不是萬有引力的主角,不過,如果是vcd的話,我表妹有買,有沒有他我就不知道了
妳要看嗎?
怡靜
 
嗯...我看過動畫版才喜歡上的
在網路上下載到的

龍一和愁一都笨蛋的很可愛
我上個週末跑去租了漫畫版的
(這裡有一家蠻大的中文書店,裡面有蠻多漫畫可以租的...)

還有跟朋友借了一套叫火鳳燎原的漫畫
是關於司馬驛的故事
還蠻有趣的..畫風也很不錯
 
很好看呀!可是我那時候等很久它才完結-_-
不過,我更愛它的惡搞篇,很煸情喔^^
火鳳燎原我沒看過耶(居然有妳看過我沒看過的),我會去找來看看的!

對了,我的blog上的是以前寫的日記
我把其中一篇po上來而已啦!^^"
現在已經不這麼作了啦!!真的!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?