Tuesday, January 25, 2005

Back to reality



Flew back from Taiwan yesterday.


The moment that I walked in to the living room in Daly City, I had a funny feeling..
Staring at the orange carpet, I couldn't recognize it. As if I was looking at it for the first time.
It was so unfamiliar all of a sudden.
And then I realized why.
I've stayed at my wai-gon's home in Kaohsiung for almost a month and I'd grown so accustomed to it completely.

And damn! San Francisco is freezing! ~_~

Oh and...Kelsey, thank you so much for coming to the airport to see me off.
I was so touched!. Hopefully we will be able to visit Japan together soon.

禧寧, 你到機場來送我, 我好感動
這次沒能狠狠的聊一場, 有點可惜...

不過能看的你和其他好友, 我已滿足啦
期待我們能夠很快再聚一聚
不論是在高雄, 日本, 或是美國!




Comments:
本想留言的,結果變成寄到妳的信箱...(嗯~~果然是沒使用過的傢伙ㄚ~>_<||)
那再po些別的好了...^_^Y
我覺得有些東西是不會變的,雖然有些東西會/已改變,不過所謂"感受"這東西ㄚ~~總是很個人的東西呢~~@_@(突然發現在"繞口令"...)
by K.W.
 
是沒錯啦... :D
感覺很個人也很主觀.
不過...人總是是群體動物
永遠都會在意旁人的眼光和意見吧..

其實我覺得這有時並不是個壞事...
謝謝K在我的blog上留言(抱)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?